2008年10月3日 星期五

繼續周圍去!!

尋日同今日都陪媽咪行街...哈哈...ying該話係我迫我媽陪我周圍去先o岩!


尋日去o左沙田拜太婆,之後食o野再行玩具反斗城買Holloween裝飾品!!!嘩,都唔知自己有無十年無入過去囉,以前le間玩具反斗城係我三兄弟姊妹最愛o既'蒲'點',入面大到不得了,要行好遠先到細lo o既最愛lego同埋我同我妹最愛o既Barbie corner o架!!!...而家,間舖細o左好多喇,仲用晒白白灰灰o既燈,成個feel好'up dup',好似就執咁...!!!


行到賣Barbie o個個櫃...而家得番一角仔賣Barbie咋,仲記得以前係成條巷都係Barbie o架,只係配件都多到不得了,估唔到而家得番一角仔!!!仲要d Barbie好大面好醜樣,又無一件件衫賣,似乎而家d細路女唔再鍾意玩Barbie,搞到Barbie好似就執咁...真係好掛住以前同我妹成日去玩具反斗城幫Barbie揀靚衫o既日子!!!


行完反斗城再去o左一田個超巿買我最love o既冬陰公湯湯包,lum起夜晚o個餐都流口水!!是日一shop就shop到三點,行到好支力le!!


今日,又捉o左媽咪陪我出旺角,今次唔係shopping,而係去花墟睇花,嘩,雖然係假,但好多都好靚呀,價錢仲唔平tim!!!


沒有留言:

張貼留言