2008年10月20日 星期一

原來我係'世上最常見又最鮮為人知的畸形'!!


我有,我婆有,我媽有,我姨有,我舅父有,我表妹都有...

細細個時覺得自己都幾特別o架,隻耳多o左個'lone'仔,小學時遇到有同學仔都有會覺得'好開心',覺得大家係同類...哈哈...

我媽早幾年發炎割o左'lone'入面個囊喇,o個時我都幾膽心自己都要做手術,不過當我知道我婆咁耐都未發過炎,而我自己又'so far so good',所以都無理佢lu!!

擁有呢個'lone'廿幾年,估唔到要到今日報章提及先知佢係咩東東...哈哈...原來我係'世上最常見又最鮮為人知的畸形'呢!!!!!

「耳前瘻管」70人1遺傳 膿瘡大如蛋 可致耳變形

======================================================

今朝番工又撞到中學同學喇,大家住同一屋苑都撞唔到,估唔到係E車上會撞到!!!原來對方出business trip!!咁多年無見,呢位同學仔都無咩變呀,哈哈,都係o個個style!!!

沒有留言:

張貼留言