2008年10月27日 星期一

早睡早起

尋晚睇星期日檔案講小朋友應該早睡早起,話香港小朋友好夜訓,平均比外國小朋友訓遲同訓少成個鐘,令小朋友第二朝番學無精神,學o野都慢d,成績又差d,仲好易脾氣暴燥添!!


我生長自一個有好好管教小朋友早訓覺o既家庭(我同我細佬妹小時時期係睇完八點半娛樂新聞眼就要訓o架!),對於早訓,我都幾執著(因為我幾夜訓都係咁早起!),如果第二時有小朋友,相信我都會迫佢o地早訓!!


不過,迫還迫,我覺得身教最重要!!睇見節目入面有個阿媽十二點幾一點叫個女訓個女喊到拆天,我就覺得係個媽教得唔好,唔關小朋友事!!咪話我話,平時一定係阿媽叫個女訓o既同時自己仲繼續夜麻麻睇電視,小鬼見你有得夜晚玩自己就要訓,唔喊唔扭計就奇!!


就算大人唔可能早訓,都要令小朋友唔知你'唔訓係度玩'!!好似我細個咁,因為係同細佬妹一齊入房訓,有伴一齊玩公仔,跟本就唔會理爸媽係咪仲睇緊電視劇,三個玩到支力就自自然然訓,爸媽完全唔使鬧!!相反,而家d小朋友多數獨生,入房得一個人咁無聊,話咁易俾大人係廳o既聲音吸引,訓唔著不足為奇,衝出房唔肯訓亦好正常!!


總之都係一句,早睡早起身體好啦!!


2 則留言:

  1. 我都要好好學習你既早睡早起生活習慣, 我發覺我成日都唔夠瞓!
    [版主回覆10/29/2008 00:22:00]知易行難呀,其實我都係識講唔識做...係而家番o左新工先真正迫自己早d訓咋...
    不過今晚又過o左十二點lu...失敗!!

    回覆刪除
  2. 我都有睇呢集星期日檔案
    我以前讀小學都係準時 9 點上床訓覺 連星期六都無得例外
    我都好想可以做到晚晚11點前訓 但真係好難,就算唔上網都做唔到,只嘆自制能力太低......
    [版主回覆11/03/2008 21:11:00]無錯呀,唯有盡量克制自己啦!!
    嘻,我都記得我同你係少有會六點食晚飯o既人le!!!不過人大o左,放工番到屋企都七點幾八點,無可能有呢支歌仔唱lu!!!
     

    回覆刪除