2008年10月28日 星期二

簽名布出事了!!!

帶住期待o既心情回家,一入屋便第一時間拆開從廣州速寄到來o既簽名布...好可惜,得到o既係失望...因為顏色嚴重偏綠/藍!!!!



看,皮膚像中毒似!!


晚上向賣家MSN投訴,討論間發現我create o既jpg file可能有問題!!!因為賣家說噴繪簽名布是用CMYK mode,而我o既jpg file是由RGB mode create o既!!!好,就當我自己無問明檔案mode,我問賣家,如果我用CMYK mode create多次jpg,再造多一張簽名布,造出來o既會唔會同先前用RGB mode建立,係電腦上睇o既效果一樣,結果對方只不斷建議我唔好用藍色做background,改用白/粉紅就偏色都唔覺...!!!!!!!!!!


雖然我明白少許偏色好正常,但而家偏成咁,我真係唔信我用白/粉紅就無事,我依然覺得係color mode問題,但對方又因為設計師唔係度問唔到而答唔到我,你叫我可以點??要我放棄自己o既設計嗎?no way!!!但而家對方都唔可以肯定咁答我用番CMYK mode係咪就可以出番我要o既效果,咁我當然無信心再幫襯佢做多一張啦!!!


唉...原本仲以為自己好叻,自己設計再上大陸網訂簽名布save o左好多錢(張簽名布大概百一港元〉,而家都唔知係咪要再造多一張...得不償失...好唔開心呀...


其實...我問過我爸媽,佢o地唔覺有問題,仲以為係我整到張圖偏綠偏藍...但係我同我妹就一睇就覺...嗚...俾著係大家,你會唔會造多一張???如果造,咁再唔再幫襯番同一間??


7 則留言:

  1. 見係post出黎既圖就好暗啦. 如果到時 reception 位夠光猛可能都ok
    係唔係全張都係咁既tone ?? 咁樣簽名唔係好起眼喎.
    [SkyBlue回覆10/29/2008 08:57:00]我影得係暗o左少少啦,佢話印出o黎比原圖會淡色D,但turn out係深色o左囉...
    係呀,成張圖大部份位都係藍色底o架,不過睇實物覺得都應該睇到簽名o既...
    希望...

    回覆刪除
  2. 你張簽名布睇來都幾大張, 四四方的, 係咪唔係放reception枱? 你不如用呢張試試簽名既效果, 睇下用呢類色出來係點樣! 反而經你呢個經歷, 我都會考慮用香港公司, 同搵我朋友們 (做design) 介紹一d用過既俾我, 有信心d, 有問題都可以商量!
    ^.^
    [SkyBlue回覆10/29/2008 09:50:00]張布20"X46"囉,唔算太大又唔太細... 嗚...你有識人做簽名布??咁有無識人做相簿呀???經過今次,本來我想搵大陸造相簿o架,而家搞到我無晒信心...

    回覆刪除
  3. 偏色呢d 真係要小心d, 真咁轉cmyk唔知得唔得. 以前公司logo都試過由藍色變左紫色.好似要一開始create個file就揀埋cmyk? 唔知可唔可以print out一張俾佢對色?
    [SkyBlue回覆10/29/2008 21:42:00]係呀,一create個file要轉呀我估,不過就算我轉o左,間o野都俾唔到信心我下次會無事,真係唔敢再整...

    回覆刪除
  4. 唔知現場效果同你attach 戈張差別大唔大呢... 如果差唔多... 好似麻麻地vo... 比我一定會靜靜雞做多張~~ heheh~~ 但應該唔會揀同一間lu...
    我朋友係珠海做油畫 同 簽名布... 個outcome 好好呢~~ 所以大陸野有時都有驚喜~~ 但係係拱北... 同埋一定要in personal 咁去lor~~
    好彩waste 一百呢個amount都唔算好大... 唔好咁down la...
    [SkyBlue回覆10/29/2008 21:46:00]咁又係,一百蚊真係唔算多,但我本來係想save money,但如果整多張,到頭o黎係waste money囉...仲有,你知我自己design相簿,我本來都係打算大陸整,仲因為平而design o左十六版呀!!!香港o個d通常造十誇頁,每加一誇頁要最少八九十蚊o架,即成本係要千幾囉,但大陸只要五百蚊唔使...
    但而家咁,真係咩信心都無,但要我由頭再source過相簿公司格價又好煩...嗚...

    回覆刪除
  5. 有無可能叫佢免費改?真係唔可以用?
    如果無可能,如果係香港做都係差一百蚊度, 咁係hk整啦﹗
    其實無乜人會好留意ga,如果唔想再整,你又接受到的,算啦~ 況且以過來人來說,簽名布番左屋企後,係絕少打開睇的﹗
    [SkyBlue回覆10/29/2008 21:48:00]唔得呀,隔空對話無得當面對侍好難迫佢免費...我問佢我造多張有無得平D都話無...:(
    你又講得o岩,我都知簽名布無咩人留意,而且我屋企人都唔覺有問題...等我再問多D人意見睇o下而家張o野係咪真係咁差先...

    回覆刪除
  6. 個色又真係麻麻地喎,我感受到你自己設計d野出o黎之後既失望呀~
    如果係我,我會要求呢一間公司免費幫我做多一次,如果再做都真係唔得就會搵過另一間香港公司囉~~
    [SkyBlue回覆10/29/2008 21:50:00]唔得呀,隔空對話無得當面對侍好難迫佢免費...我問佢我造多張有無得平D都話無,唉...網上購物就有呢個唔好處,而且我個file唔係CMYK都係出自我問題...:(

    回覆刪除
  7. hello呀第一次留言。我覺得個大陸印刷真係好無heart,講真佢地做咁多呢類野,一見到你個format唔係RGB又或用了藍tone, 我覺得佢地有責任要通知你,第日製成品可能會變色之類,但佢地無lor。其實你不如係香港搵印刷格下價la,觀塘有好多都唔差,同埋你可以親身去follow排版等,我諗會易control d。
    [SkyBlue回覆10/30/2008 21:40:00]係呀,你講得o岩,我都覺佢地係要提我,而且普通人唔自己design,都係俾RGB相佢地,理論上佢地pass俾designer一定識執番o岩個format先出,但好明顯佢今次見我自己design就俾都無俾designer轉番o岩我個file就直接拎去印囉...
    唉,一百蚊,唯有當吸收經驗,下次學精d!!!

    回覆刪除