2006年3月31日 星期五

突如奇來

今日本來平平無奇,都係陪o下我媽咪食午飯,買食送,係屋企發夢...!!!!點知下午突如奇來收到我之前interview失敗o個間機構打o黎,話有第二個Position available,問我有無興趣去in,o係毫無心理準備下我只好不斷答'係,係...',由於個post佢地未公開recruit,所以我都唔係好知份工做乜...一切只有留待下星期四上去interview時先揭曉!!而家個心仲係有少少'驚喜'感覺,因為我已經兩個月無寄過信搵工喇,仲諗住一切待我完成學業先打算,雖然人o地唔係話請我,但呢個突如奇來o既電話真係好似打亂o左我陣腳咁,如果真係請o左,最好可以我學期完後先番工就好....噢...我似乎諗得太遠喇...不過都要作定準備,因為我份Final Project仲係原封不動,要打把勁!!!!!!

=====================================================

尋晚無意中上網睇o左陣'聖鬥士星矢',忽然令我諗起我以前好鍾意紫龍同埋入面一個'壞人'女角,上網搵先知個女仔叫'Hilda希露達',原來係北歐神鬥篇入面本來善良o既女仔,但戴上金戒子後變成邪惡!!!!雖然我對星矢o既故仔的確記憶模糊,但我仲記得呢個女仔冷冰冰好吸引...

星矢、冰河、紫龍、瞬、一輝、天馬流星拳、星雲鎖鍊、阿典娜、冥鬥士...忽然好懷念小時候看'星矢'的日子呢!!!!

       聖鬥士


2 則留言:

  1. 真係好喇!! 加油 !

    回覆刪除
  2. HIHI~~ 你想係空檔時間在屋企搵到外快又或者有自己既事業嗎? 有興趣就同我聯絡丫^-^ MSN: thisisabusybee@hotmail.com Email: thisisabusybee@gmail.com Regards, Busybee

    回覆刪除