2006年3月23日 星期四

發霉的人生

今日其實係尋日o既延續(咦!呢句聽落好似有d哲理隱藏住咁...)...無論係天氣定係我懶散o既心情!!o係濕度高於90%o既日子中,個人都特別懶散,個腦就好似d霧咁,一片白濛濛,成日都牢牢豆豆咁,就好似發o左霉咁!!!!!尋日上磅仲忽然重o左,都唔知係咪我個人d水份揮發唔走,所以重o左...

呢幾日成日追港聞版留意殺警案o既調查進展,因此成日見到'疑兇'(皆因仲未審...)d相,本來唔想記得呢d恐怖人物o既樣貌o架...但佢暴光率實在奇高喇,我真係怕自己發惡夢見到佢個樣,感覺佢真係好似變o左魔鬼一樣!!!!


3 則留言:

  1. 我都唔係好得妳好多咋! 雖然係返緊工, 不過都無咩好做, 今日老闆仲係度添, 因為我座佢隔離啊, 一日對住部電腦喎, 好辛苦啊!   仲衰過忙啊!   唉! 又唔知叫我做d咩, 又講得唔清楚喎! 長篇大論, 又無point喎! 仲要講得好快嘅日文囉!

    回覆刪除
  2. 我諗應該係你初初番工所以先會無乜o野做o者,你d同事多數忙唔忙呢?如果忙,你能遲o下都會咁忙,咁你反而要好好珍惜而家呢段比較輕鬆o既日子呢!!!

    回覆刪除
  3. 嘻嘻! 我都知宜家係蜜月期啊, 不過無嘢做又坐係度唔郁得喎! 仲慘過忙囉! 返工坐都放工好難頂啊! 好彩下星期有客呢, 仲要呢一個星期, 一定忙死了, 因為係我負責嘅客囉! 最驚一有嘢做就全部堆係一齊比我, 怕消化啊到啊, 只好努力加油啦!

    回覆刪除