2006年3月10日 星期五

毛毛娜生日會

雨過天青後第一次出街,一次過行o左好幾個商場!!!!但唔知係咪太耐無o係星期六日行過街,旺角呢個地方真係人多到得人驚,令我無晒行街o既興緻呢!!!!!最後我同Honey由聯合行到潮流特區,無收獲之餘仲行到腳都軟!!!!!

行完旺角後我去o左銅鑼灣會Athena同Karen再行街,結果終於買到件背心,$50唔使,好抵!!!!!七點幾去食泰國o野,因為上次Athena出水痘無o黎,所以今日補番慶祝!!!!美味o既食物,幾好feel o既露天座位再加上Clok帶出o黎o既Lomo相機,今次影o既相一定幾好feel幾有趣呢!!!!!!

今晚大家傾o左好多計,傾日記,未來大計,化粧,求神問卜...知道大家覺得我d日記好長篇,知道大家o既未來幸福計劃,知道大家o既美容心得,同知道兩單幾'得人驚'o既迷信事件...!!!我決定寫日記要精簡d,等待去飲o既機會來臨,為自己o既大計努力,研究o下點修眉,同埋唔好咁迷信...哈哈!!!!

每次開完生日會我都好開心,嘻,期待下次生日會同希望今年可以有個沙灘派對!!!!Yeah!!!!


3 則留言:

  1. 星期六日行旺角真係好得人驚, 如無需要都唔想去個邊啊, 銅鑼灣都一樣, 我成日覺得, 香港地下都係通心嘅, 好驚太多人會地陷啊, 妳句嘢你我成日同d朋友講笑, 嘻嘻!  係喎!! 妳嘅interveiw 點啊? 有無好消息啊, 我等妳公佈喎!

    回覆刪除
  2. 日記雖然長但夠詳細嘛..ha!修眉呢家野真係好難...

    回覆刪除
  3. To加莉: 暫時都未有消息呀,我諗下星期都無電話就即係game over喇!!!!同埋我應該唔會搵工住lu,可能完埋個course先落力搵工!!!!!!! To Menu: 係囉...我修過一次眉,但d眉毛長番長後就唔識再修剪番,所以之後就唔識打理喇...真係好難!!!!

    回覆刪除