2006年3月30日 星期四

美人兒

唔知大家覺得何謂'美人兒'呢?唔同國家唔同地區都會有唔同o既審美標準,甚至每個人o既審美眼光都會唔同,不過,我想信'靈魂之窗'o係唔同o既審美標準中都佔了重要的位置!!

想做'美人兒',除o左減肥化妝整容外,原來南韓流行帶一種黑色隱形眼鏡,帶上後能令眼珠看上去變成大大的、水汪汪的烏黑色珠寶,令眼神變得如黑洞般具吸引力!!唔使辛苦節食或冒險整形就可以變得可愛如日本娃娃,聽落幾吸引!!!

原來Ayumi一早帶o左,唔怪得佢對眼成日大到怪怪o地咁啦!!!!

其實我之前行街已經見過旺角d舖頭有賣呢種隱形眼鏡,今日我上網再搵,原來韓國興o左一段時間,好多明星都有帶所以先咁有'魔力'!!!睇完後我都好想買番對,唔知香港有無眼鏡舖幫人配呢,等我都可以做o下'美人兒'呢!!!


2 則留言:

  1. 呀!見到你post的相,我先發覺原來不一定用其他顏色的隱形眼鏡先漂亮(其實我並不覺得靚,只係好特別),但見到黑色的隱形眼鏡,我覺得真係有水汪汪的感覺,令到我都有想配番副試下的衝動。可是我並無近視喎!

    回覆刪除
  2. 我都有衝動想試o下戴呀,以前我戴過淡紫同深綠色con,大慨大部份都係黒色/深啡色眼珠,又點會有人諗到原來黑色會有咁o既效過,真不得不佩服諗呢種con出o黎o既設計者!!!!!

    回覆刪除