2006年3月3日 星期五

迷迭香

今日lunch出o左APM同舊同事食飯,除o左Vivian,Yolanda,Alvin同Bonnie外,Alice都有o黎,咁多人,好熱鬧,唯一美中不足就係我始終唔敢上公司office,絕大部份係因為我而家失業,對比起當日接到offer後炒公司魷魚,真係有少少'無面'o既感覺呢...!!!下次去食飯,希望我不用再失業啦!!!

今日食飯除o左傾o左好多開心o野外,仲飲o左杯好特別o既花茶~迷迭香,menu話有增加血液運行,去黑色素(黑眼圈!?)功效,所以咪試o下囉,點知陣味好柽,有少少剌鼻,好似肚瀉食o個d止瀉o既'散'味...結果我只係飲o左幾啖呢...不過佢個名就夠晒特別~迷迭香(Rosemary)!!!!!

自從部panasonic手機跳水失救後,我一路都未買番部似樣o既手機,本來等緊Mo記A1200,但今日睇ezone見到Toshiba部903T一樣都有2.4吋mon,似乎唔錯,唔知幾時出!!!


          

2 則留言:

  1. 我試過用 迷迭香做餅

    回覆刪除
  2. 咁味道有無怪怪咁?我真係覺得好似食 '散'咁o既味,唔係個個受到!!!

    回覆刪除