2006年3月15日 星期三

三順的哲理

今日花了一點心思為星期六的節目搜集資料,嘻,希望Honey都出番分力就好喇!!!

夜晚睇三順,咁o岩做到'吻的熱量'呢一集,之前我o既日記都提過呢一集,可惜亞視cut得好衰,本來三石同三順成場Kiss戲係好浪漫咁舖排出o黎o架,點知佢o係kiss前完o左呢集,聽日再做場kiss戲,令本來連貫o既浪漫氣氛無晒,聽日先kiss咩mood都無晒啦,真係衰!!!

三順雖然肥肥o地,年紀又唔小,好多人眼中都覺得佢唔配有拖拍,不過佢真係好有內函,佢每句對白都好有哲理,比喻仲好特別,就係佢呢種可愛o既人生觀吸引了劇中兩位男角,亦深深吸引了我...希望我也能於生活中,找到屬於自己o既生活哲理!!!

係一個台灣網站( http://samsoon2.086.com.tw/os.htm )搵到三順o係劇入面o既對白,當然啦,要睇埋劇集先會感受到那份真摰!!!

"一杯咖啡的熱量是5千卡,等同於kiss5分鐘的熱量。這三年我們分享的kiss的熱量是多少呢?愛的熱量呢,包含在其中的能量都到哪兒去了呢?去了哪里......" (三順要親手造訂婚蛋榚俾前男友,在前男友訂婚禮上懷念起與前男友熱吻的情景時的感想)

吻5分鐘的熱量=一杯咖啡o既熱量,唔知係咪真o既呢?

==============================================

我妹今日上堂學make up(之前好似學做facial),番o黎上晒粧,個粧睇落好pro,令我諗起之前interview個粧,似乎我第二時可以叫我妹教我或幫我做facial同化粧,哈!!!^.^


2 則留言:

  1. 我比較深刻的是講戀愛跟hormone的關係, 在生理角度來看, 戀愛的感覺只維持2個月

    回覆刪除
  2. 噢,我介紹的網頁內竟然沒有這句喎,太過份!!!!不過我都搵到俾你呢: "通常愛情的期限是兩年,一般男女的相互吸引是的原因是荷爾蒙中的睪丸素與雌激素,當兩人交往到一定程度想發展婚姻或性愛關係的時候,此時荷爾蒙中會產生羥色胺與多巴胺,其中羥色胺會使戀愛中男女失去自主意識,進而看不清對方的缺點,當然羥色胺保持高濃度的時間是兩年頂多三四年,所以愛情的期限通常是兩年,當對方不再愛你的時候,請不要怪他,他只是忠實的反映出自己身體裡的化學變化罷了 !" 不過我覺得呢個觀點似乎將所有戀愛行為推向生理現像,減少其中情感o既元素,令失戀者可以自我安慰,解釋失戀原因只是生理問題的自然反應,不夠積極呢!...另外呢個理論唔知點解令我諗起Psycho呢一科...

    回覆刪除