2006年3月4日 星期六

等價交換

好耐無試過一家五口去飲茶喇!!!不過因為今日我細佬要打波,因為加o左兩次時,所以遲大到,搞到差唔多兩點先食得,好肚餓呢!!!!!

今晚做'鋼之鍊金術師'大結局呀,呢套動畫都算勁,做足一年,所以我中間都甩o左好多集,一甩開就會Miss o左好多o野,所以成日睇得唔太明!!!!!成套動畫以'等價交換'作主題,其實呢個主題都幾深奧,唔係咁易理解!!!!...最近我正為目標而努力,付出勇氣,我還大貪到想魚與熊掌兩者兼得,但世事似乎並不能完美,要成功,似乎我要被迫付出沉重o既代價...但呢個代價似乎太大喇,就算付出,我也不保證能得到等價o既回報...

或者如動畫結局所說一樣,就是因為沒有完美,世界才漂亮吧!!!!


沒有留言:

張貼留言