2006年3月6日 星期一

我愛多媒體

星期三有份功課要交,我選擇作曲同填詞,不過今日先走去download個software o黎edit首歌...不過我未玩過呢d software,亦無作過曲,所以整出o黎個midi得d單音,唔好聽,而且作到chorus就作唔到喇...後日就要交,仲想填埋詞...唔知做唔做得切!!!!

另外,今日又用o左好多時間edit我上星期interview後自拍o既片同埋睇電視,朝早睇晒奧斯卡,夜晚又睇'我的名字叫金三順','三順'真係超好睇,雖然我妹同我都睇過,但都忍唔住坐定定o係個電視前再睇過呢!!!哈哈!!!!


2 則留言:

  1. 對於編曲音樂,cakewalk是一套不錯的專業software。

    回覆刪除
  2. 多謝你o既資料呀,可惜我唔夠時間,所以最終download o左個叫做'Anvil Studio' o既software,我都唔得閒研究點用呢,哈哈!!!

    回覆刪除