2006年3月14日 星期二

携帯電話

今日我同媽媽約o左爸爸o係沙田食lunch,食雲南o野,o個間o野d午餐份量一向都幾多,所以只係叫o左兩個餐再加個小食已經夠晒!!!!由於仲早,爸爸知我鍾意睇機同想買機,所以陪我問o左幾間,結果終於俾我見到A1200真身喇!!!!部機都幾纖細,幾o岩女仔用!!!雖然見到真機,但拎唔到上手,因為有個男人試緊機,感覺一個大男人用部咁女性化o既機好似有d怪,好唔得體咁!!!而家得黑色,唔知幾時先出白色同紅色...等待o既心情真係唔多好受!!!!!


另外,自從尋日睇到部日本DoCoMo FOMA電話個2.8"Mon+400萬像像+插卡後就成個腦都諗住部機!!!今日我又不斷上網睇d人講解鎖o既o野,但似乎真係無可能係香港用到...有少少失望!!!講開手機(日文叫:携帯電話),自從我大約年幾前睇中Pan記X800(Symbian S60),之後不斷'蒲'RingHK個forum後,對手機認識深o左,有時朋友仔一講到手機都會問o下我意見(當然,我能力只幫到女仔啦,男仔本身對呢d研究一定仲多,而且男女要求好唔同!!!)雖然對於網絡同wifi等功能仲係無乜認識,但自己對手機o既要求亦高o左,睇見日本d 携帯電話部部都咁正,真係好羡慕呢!!!!

 <=已經灰飛煙滅,我心愛o既X800

等我講o下我o既理想手機啦:

1.樣靚,最好有得換殼(見過我用X800 o既人應該都知我部X800每星期都唔同樣,嘻!所以我唔會買N字頭手機,部部都好肉酸,都係喜歡日本系手機!!!)

2.Mon大,唔可以細過2.2"!!!(因為我最主要o既手機娛樂係睇片!!!!!Mon太細會眼盲...!!)

3.機身要輕巧纖細!!!! (呢點同Point2好難取得平衡!!所以903SH個Mon2.5",但因為又重又厚所以唔多鍾意!!...不過最主要係買唔起!!!)

4.可以Full Screen流暢唔窒咁播1個鐘以上o既片!!!(最好係support mp4/rm format,因為3gp個audio bitrate太細,d聲好多時變晒...加上X800個RAM唔夠勁,播片會窒,所以上年用o左一兩個月狂download software試用唔同輸出率轉片,所以對轉片又有點心得!)

5.可以插卡(話明要睇片嘛,一套劇集長o既片約80-90MB,無插卡,個Mon幾靚,睇唔到片都係無用!!)

6.支援立體聲藍芽耳機(好似話BT ver1.1以下係唔支援立體聲o架,聽歌無立體聲會好唔開心!!!)

7.智能手機(即好似電腦咁,有智能,可以install software令部機更勁,好似來電大頭貼,手機主題,編輯相片等!!!!Symbian OS就最好,因為有好多software可以download!其實唔係智能手機都得,但唔智能即係蠢啦,無d有難度o既o野研究o下好快會玩到悶o架!!!!)

8.MP3鈴聲(有部份手機只支援mmf,aac等格式o既歌做鈴聲,雖然要轉都唔太麻煩,但可以用MP3直接做鈴聲就更方便!!)

9.價錢合理!!(功能咁強勁,價錢當然會好貴啦...所以始終唔捨得買O2 Atom...)

10.相機功能(而家有d商務手機係無得影相,因為怕洩露商業機密,但自從我部X800無o左後,行街見到d特別o野都無得即時Snapshot底,好似我第一次去將軍奧Interview咁,有專心幫我化粧Set頭都影唔底,的確幾唔方便!!!但至於像數,因為手機影相同DC仲有段距離,質素未靚到可以晒出o黎,所以像數130萬像對我o黎講都好夠用喇!!!)

講o左10大條件(希望幫到想換機o既朋友作參考!),其實我部X800除o左4,8,10 表現未達理想外,其餘都好好,所以我本來都有諗過買番佢,之但係街外無晒行貸喇,無保養之餘身邊朋友們都覺買新機玩仲好,所以我決定買新機...但我始終都好懷念我那部'跌o左落咸水海'o既手機...嗚...



沒有留言:

張貼留言