2006年3月13日 星期一

過骨

今晚約o左我final project個supervisor online meeting,於是今日成日就坐係電腦面前...發呆...下午o既時候,仲忍唔住用o左好多時間去o左睇手機網頁...就係咁到o左開會o既時間喇,雖然只係短短二十分鐘meeting,但我緊張到死呀,因為自知準備不足呀,但最後又俾我過到骨,仲換o黎'幾好呀,progress唔錯'o既讚美添...噢,真係受之有愧喇...

*************************************************

引開我集中力o既衰鬼手機就係呢部喇...超大Mon(2.8")同超簿,真係dream機,但無藍芽,搵o左好耐資料,因為係日本DoCoMo o既電話,所以無可能解鎖,買番香港都用唔到,但佢個大Mon真係超級引死人,買番o黎當PMP玩都抵,真係超正呀~可惜我只可以得個'恨'字...


1 則留言: