2006年3月19日 星期日

壓力

被長達一個學期的project折磨,到目前為止還是沒心機做好佢...結果有種無形o既壓力不斷纏繞住我!!!今日難得一家人出去沙田食泰國野,結果回程逃中我爸俾o左份南華早報俾我...這已經不是第一次了,記得年多前我畢業後沒有積極搵工時我爸也同樣不斷地拿南華早報給我,呢種壓力的確令人不勝負荷,我亦曾為此在他面前大哭一場!!!

唉,大人總是覺得自己的兒女永遠是小朋友,不懂打算吧...但其實佢唔提我,我自己也會為失業而煩惱,俾自己壓力呀,如果他人再俾壓力,只會令人發瘋呀!!!!!...特別係而家我其實快畢業了,佢話我而家搵定就o岩...但我卻覺得而家應該專心做好功課,因為我自知不能一心多用..或許這只是逃避的藉口(我甚至也常常覺得選擇繼續學業其實是很錯很阻礙自己前途的決定!),但這至少是我覺得舒服點的決定,我真不希望受太多干預!!!!真希望這可怕的兩個月能快點過去,到時我亦期望自己能真正展開我人生另一頁,不用再處於這種學業事業兩頭不到岸的尷尬位置!!!!!!

**********************************************

抒緩壓力有好多方法,下午我細佬問同學借o左'死亡筆記'第九冊我睇,其實三個月前我一氣睇o左八冊了,現在再睇第九冊,腦袋只有一個'亂'字同無數個'?'號!!因為呢本漫話劇情進展實在太快,變化實在太多,推理實在太複雜了!!!其實,我一向習慣用輕鬆o既方法去娛樂,去抒緩壓力,所以好少選擇含驚悚及縣疑成份o既戲或小說o黎睇,偵探小說呢d咁用腦o既亦不在話下,因為我一向覺得娛樂係應該讓腦袋暫停運作,休息充電o既活動!!!!而家睇到成腦'?'都幾痛苦,因為我推理能力有限,我好多時不能'完全'明白漫畫中的推論,睇得咁辛苦,真有點想放棄!!!

不過...或許因為減壓只是需要令人脫離現實,而無關減壓方法本身是否需要人'傷腦筋',所以我睇o既時候都有'唔想咁快睇完'同'快d睇到下一集'o既想法,可能呢d亦係呢本漫畫咁出名同成功之處!!

聽聞日本開拍了這漫畫的電影,不知道能否做到漫畫般複雜o既劇情呢?有興趣的話大家都可以挑戰呢本漫畫,希望大家唔好同我一樣,都變'大頭佛'就好喇!!

死亡筆記官網:

http://jump.shueisha.co.jp/deathnote/ 

Online睇死亡筆記: http://dm.666ccc.com/html/class37/comic218.html


2 則留言:

  1. 希望大家 「支持南華、支持本地足球」 .

    回覆刪除
  2. 希望大家 「支持南華、支持本地足球」 .

    回覆刪除