2006年3月25日 星期六

懷舊

今日節目好豐富呢,首先下午我'迫'o左我Honey陪我去唱K,夜晚就約o左CogSc d朋友出o黎食飯!!

由於我太耐無唱K喇,所以今日'迫'o左我Honey陪我兩個人去唱,雖然我知我Honey唔多想去,但佢又真係好幾年都無同我去唱K喇,所以唯有'迫'佢陪我一次,最多呢年內都唔會要佢再陪我去!!!今日一次過唱o左好多歌,原來而家d歌都幾新,好似張韶函'潘多拉'集碟都有,所以今日真係過足K癮,好開心!!!!

大約六點幾,我Join埋Agnes同May去o左諾士佛台一間韓國餐廳食o野,因為要等Ginie所以傾o左大半個鐘計先叫o野食!!!May終於轉工喇,而Agnes就o岩o岩跟完TDC個Program,分享o左佢近距離見到梁潮偉,張曼玉等明星同去Party o既經驗!!!食完飯後我o地行o左陣街就去o左食甜品,期間講番起以前上堂時o既lecturer同tutor,Ginie好好記性,記得好多tutor同lecturer名,而我就肯定係記得最少o既,哈,諗番起以前讀書真係幾懷念,時間過得真係快,話咁快差唔多畢業兩年,我亦就快讀完個PostGrad Course喇...!!!希望下次再見面時我已經甩難,並已經搵到一份好工啦!!!


沒有留言:

張貼留言