2006年3月20日 星期一

更新網頁

今日忙於更新自己的網頁,所以簡直係癈寢忘餐呢!

其實對上一次更改版面後,腦入面已經構思好其他內容,可是兼顧學業外還有我無數的興趣及日常生活,所以一直都實行唔到!!!今次更新主要是針對'f favourite'一欄, 現在先增加f billboard以介紹我的近期最愛及最新搜羅o既影片(今次係楊丞林新碟~慶祝MV), f friends介紹我對好友o既睇法以及f idols介紹我對偶像的看法(想了解我'老'來才迷偶像是甚麼心態也可一看!)及有關影音片段,希望令網頁更有聲有色,有興趣睇o下啦,因為d影片我花o左幾日時間去搵o架!! (P.S. 搵비影音時自己都認唔住睇o左好多,正!)

至於其他內容,我想可能要我完成學業先再更新了,希望我能忍手唔整住啦,如果唔係就會掛住做呢d'無謂'o野做唔到功課喇!!!!


2 則留言:

  1. 我緊要啦! 會等妳整傢啦! 遲d都無問題, 我會一直同妳blog啊嘛!

    回覆刪除
  2. yeah yeah yeah!!!!無錯,我會努力!!!!!

    回覆刪除