2009年1月28日 星期三

開工大吉!

祝大家牛年事事順意,心想事成!!


今日初四開工,雖然係五日連假之後,但唔知係咪太支力太頻撲,五日假眨下眼就完o左,忙到完全唔覺自己放假,反而覺得今日有工番可以真正'休息'一下....


點解話係'休息',因為坐我area總共二十人入面得番一半人有番工,成個office好靜,樂得清閒...


而身為二十人入面三個未婚人士中o既一人,我今年都真係算'逗得輕鬆',有幾位仲主動行埋o黎派俾我添,唔使好似上年咁厚住面皮跟大隊去掃利是(掃完都唔係好多,因為大部份同事都未婚!不過掃利是又有掃利是o既熱鬧!!),所以我預計今年都應該可以逗到歷來最多數量o既利是,希望銀碼方面亦會按比例成為歷來最多吧!!!(話俾大家知,我由細到大,就算計埋親友d利是,都未試過逗到過千蚊利是o架,希望今年可以啦!!)


雖然我今日'逗得輕鬆',但還是發生瘀事!!!當我向某同事拜年時,佢答'唔好意思,我今年離o左婚,無得派'...


噢,好唔好意思呀我...搞到咁尷尬添,唯有即刻講其他恭賀說話打完場...


其實我事前已經問清楚邊幾位未婚,咁我就唔使面矇矇逗錯利是,但點知都係撞板,真係失策呢!!!


2 則留言:

  1. 我都問左個未結婚, but he still gave me..haha..以"師傅"的身份
    [版主回覆01/29/2009 22:04:00]咁都好呀,都有收獲,哈哈!!!

    回覆刪除
  2. 下年你就無得逗勒, 仲要派lei, hehe~
    [版主回覆01/30/2009 14:06:00]hehe,好彩都逗到你呢封...

    回覆刪除