2009年1月31日 星期六

與honey一家遊深圳

今日好熱鬧,因為一家六口(honey一家四口+我同埋honey妹男友,呢排見得多,真係有d一家六口感覺!)上o左深圳一日遊!!


大約十二點我o地就過關,先o係羅湖商業城飲茶!!!飲完茶差唔多兩點,之後就行商業城!!因為honey係深圳番工,所以之前我都會間中行商業城,不過,只從搞結婚d o野後真係未行過,估唔到而家o既商業城會咁冷清,想搵多幾個香港人都難咁樣!!


可能係生意難做,我o地入o左幾間舖頭,由於無心幫襯,走o既時候d舖頭職員竟然追住我o地追足成條街咁不斷自動減價希望我o地買,由原先開價百六七蚊一減減到八十,我o地繼續行佢又繼續減,直到減到五十...認真誇張,呢個情景相信自香港人流行北上消費,人民幣升值後應該好耐無出現過!!!咁o既價錢我都覺得好抵呢,結果,未來99成功買得心頭好,相信佢一定好開心!!


行完羅湖城我o地再去行萬象城,呢度係一個好大形o既商場,就好似香港o既又一城咁,不過全部都係大舖,所以唔係行o左好耐...(不過其實當時大家都已經行到好支力!),到大約夜晚6點半大家就去等位食小肥羊!!



萬象城o既商場裝飾!


一等就等o左成個鐘,不過都值o既,難得六個人一齊食,叫o左好多唔同o既o野食,食飽飽都係每人約55RMB,抵過我同Honey平時兩個人食好多呢!!!


是晚番到香港屋企已經十一點,真係行到好支力呢,但難得d後生o既齊齊陪兩位老人家,相信佢o地兩個今日一定係好開心o既o者!!!


沒有留言:

張貼留言