2009年1月4日 星期日

買?!唔買?!買?!唔買?!

最近好矛盾,大家都知搞Wedding同新屋已經要使好多好多錢,照道理我同honey應該慳家點,好好理財,但呢排周圍都大減價,有d名店更因為海潚而少有地減好多,搞到我同honey都好想為自己添置新裝,雖然襯大減價買o野都算係精打細算o既一種,但其實大減價後我o地想買o既o野仲係'幾貴'o架,所以我呢排內心都非常掙扎!!


買?唔買?


結果,我選擇o左'唔買',就算我媽話我對boot好殘係咁叫我去買我都係唔買,但honey就相反,佢選擇o左去買!今日佢就捉o左我出尖沙咀睇佢尋日睇中o既o野,仲買埋添!!雖然錢係佢o既,但我郤好肉赤呀,佢短短兩星期就使o左幾千大元係衣物上喇!!肉赤之餘,其實我仲有d呷醋o架,因為我自己都好想好想買o野俾自己,可惜每當睇到個價錢牌時就會唔捨得咁貴,最後都係放低心頭好!


就係因為呢種咁複雜o既心情,我成晚都好靜,嚇親honey,要佢不斷安撫我...我係咪好細路好無謂呢...哈哈...



ZARA大減價,好多人,睇中d衫真係要即拎係手,唔係轉頭就俾人買o左,好誇張!!搵到呢條細碼紫色裙時以為自己咁好彩執到寶,點知望真d原來裙腳穿o左一大個'lone',唔怪得無人要,連價錢牌都無埋!!



行過去新世界時見到一排雀係維港上空飛過!




歐化又大減價,報紙上面o個張全真皮梳化只係6千幾,真係好吸引,仲話低至三五折,結果行晒全店,得o個張梳化係咁平,其餘都幾萬蚊,連一張木枱都要過萬,鞋櫃都要八千,唉...不過張木枱同鞋櫃真係好靚好靚,如果真係要花錢,我真係情願花係張台好過買衫,不過似乎買呢張台仲敗家,仲用得多錢...都係無謂掙扎喇,就咁望下算罷啦!!!



歐化o既燈飾,唔記得幾錢,只係好肯定係貴...



舖頭o既燈飾,吊落o黎o既係一隻隻小天使,好靚!



新世界門外的燈飾,藍得剌眼,但都幾特別!!


4 則留言:

  1. 老實講, 為左個家同婚禮, 我已經好耐冇買衫啦, 最近個次雖然係聖誕, 但再之前就係決定結婚前嘅農曆新年
    [SkyBlue回覆01/05/2009 22:37:00]我都係呀,自決定結婚後唔知點解好自動咁就無晒買衫慾,我friend話咁係因為我o地全心全意放晒係結婚o野度,所以對其他o野興趣減低,我都覺得佢講得幾o岩!!!

    回覆刪除
  2. 你Honey好捨得買衫喎!
    我個大少我諗佢成世人都未試過買咁貴既衫呀~
    [SkyBlue回覆01/05/2009 22:40:00]佢都幾捨得o架,雖然我都認同真係靚d o既,同埋男人冬天衫料又多d,貴d都正常...
    其實幾千蚊唔係一件o既,幾千蚊買o左四件o野囉,其實一件o黎講都仲可以接受,只係短時間內買幾件,加埋加埋真係好多...反觀我自己,買衫都係百幾二百,間中三百,幾千蚊我可以買到十幾件...

    回覆刪除
  3. 我同你個情況剛好掉轉呢!我依然唔識死咁係咁買,而家都好後悔呢!好想儲多d錢,結婚可以鬆動d呢!
    [SkyBlue回覆01/05/2009 22:43:00]其實我明o架,因為我個內心都係好想買o架,但又要忍,所以心情先唔好...
    不過真係慳d使好d,話晒海潚嘛,你要忍o下手喇!!!

    回覆刪除
  4. 條紫色裙我星期日行圓方o個間ZARA 都有呀....仲有好多條掛住係度呀~~你去睇下啦!可能仲有家~~
    [SkyBlue回覆01/07/2009 20:30:00]多謝你呀,有機會去睇下先~~~不過我估最後我都唔會買o架喇,要忍...哈哈!!!

    回覆刪除