2009年1月27日 星期二

Confirm場地佈置

剛剛先係倒數五個月講我決定放棄DIY場地佈置,話咁快我就confirm o左場地佈置公司喇,哈哈,幾爽手!!!!


年三十晚下午五點,我上o左Wedding Art搵Siufei,一傾就傾o左個幾鐘!!!其實事前我上網都望過d人o既comment同埋上過佢website,綜合感覺係佢o地價錢合理之餘o既作品仲俾我幾grand同埋肯創新o既感覺,唔似其他公司網頁咁唔係decoration A就係B,C,D,無其他變化,所以我都費事用咁多時間左格價右格價,就咁約Siufei見面,感覺OK就confirm!!!


我上到去就同Siufei講我o既構思,佢一聽之下覺得好'有意思',仲好似幾鍾意我個idea添,嘻,我都好開心呀!!!佢話佢o地不嬲都好鍾意試新o野,太好喇,希望我呢個客人可以俾到滿足感同成功感佢啦!!!我信晒你o架喇,siufei!!


P.S. 傾計其間講起酒店跟我單位sales,原來siufei話佢做o左咁耐場地佈置,我o個位Sales係佢識咁多入面數一數二細心同有交帶o既,係極少數會主動打俾場地佈置公司問有咩要預備同可以幫手o既sales,實在太好呢!!!


2 則留言:

  1. 我星期日果日可能見過你!
    我果日都約左小菲傾decoration (4:00),我應該係你之前果個女仔!!haha
    我都confirm左佢地呀, 小菲真係幾ok, 唔hardsell~~
    [SkyBlue回覆01/29/2009 09:15:00]咦,我o個日無細心留意你o地個樣呀,一入去就坐係你背面...哈哈!!!我都覺siufei幾俾到信心我o地呀,所以都即時confirm o左!!係呢,你幾時BD同邊個場呀?我係萬麗海景Oasis Room呢!!!
    得閒o黎我blog交流下啦!!!祝你牛年進步,同你未來老公甜甜蜜蜜!!!

    回覆刪除
  2. HAHA
    大家咁話, 祝您結婚果日事事順利,成日最靚的新娘子~~
    我BD係2010年1月23日, O係尖東彩晶軒擺~
    [SkyBlue回覆01/29/2009 16:53:00]原來你2010年呀,努力呀!!!你都好快手搵decoration喎,唔似得我咁慢...哈哈,加油!

    回覆刪除