2009年1月27日 星期二

向林村許願樹許願!!

大年初二,Honey繼續跟住我同屋企人食食食!!!!


先係今日中午同我屋企仲有細佬女朋友一齊食榚,有Robert榚芋頭榚馬蹄榚紅豆榚黃金榚年榚同姜汁年榚!!!又係一個飽字,不過唔理喇,咁多食物唔食好浪費,食埋呢幾日先減肥...我都係要做個'好肉地'新娘o架喇...hahhahahaah....


大約兩點半,就同Honey屋企人出去林村許願樹!!!我都係第一次去許願樹咋,原來o個度都真係幾熱鬧o架,搞o左個嘉年華 ,有好多遊戲攤位,又有假o既許願樹俾人玩掟寶碟,好似幾好玩咁,又唔怕整親d樹呢!!!



位於入口o既許願樹,睇見佢咁多支架手穿住就知佢一定好傷,希望佢快d好番!!!




d佈置又幾靚喎!!



Honey同佢妹o既男友一齊玩射籃球,Honey入o左一球,有細獎!!



場中最受歡迎o既遊戲之一就係呢個同日本筋肉雷台一樣o既'勁力聚焦九宮格'!!!
Honey一見已經磨拳擦掌話要玩,你睇honey幾型仔!!!



結果Honey不負眾望,射中五格,仲要過兩關,嬴o左個大獎,好叻呀,honey玩時都有好多人為佢打氣!!!



Honey妹本來想揀心心cushion,但原來係'超級大獎'喎...結果佢揀o左下面吊住o個d公仔!!


玩完一輪開始雨粉粉,仲好似越落越大咁,於是大家就決定快快去買寶碟許願!!!由於假許願樹要大排長龍,所以只買寶碟!!



我咁大個人第一次寫寶碟咋,我好快寫好,寫o左三句,唔貪心!!!


 

嘻,希望願望成真啦!!


夜晚六點我同honey又番我屋企,因為要食開年飯(原來未來99一家無食開年飯習慣,所以我又搶走我honey!),五食送一湯,正,又食到肚滿腸肥!!!食o左咁多日,我都知我一定重o左喇,估唔到一上磅真係重o左...點算...



Yummy!!!我媽知我Honey鍾意食'腳',所以特別煮鴨掌俾佢食,睇我媽幾鍚你呀!!!


今日又係好開心,雖然係左撲右撲,但真係好開心!!!同honey講番許o既願,,當我聽到honey寫o既其中一個願望時覺得好開心,忍唔住係街飛撲laam o左佢一下,嘻,鍚晒你!!!!


P.S.今日去到林村時超級凍呀,隻手長期冰冷,不過件羽絨都幾OK,個身又真係唔凍(嘻,我第一次著羽絨,係大驚小怪一點!)!!


7 則留言:

  1. 哈哈!! 我今日下午四左右都到左呢道呀! 我都係咁大個女第一次黎呢度, 都幾得意!   希望你倆願望成真啦! 
    祝 新年快樂! 身體健康! 萬事如意!  恭喜!!! 
    [SkyBlue回覆01/27/2009 23:47:00]又會咁o岩o既!!!咁你有無許願或者拋豆袋寶碟呀??
    我都祝你牛年大吉大利,橫財就手呀!!!!

    回覆刪除
  2. 我年初一去左林村啦...個日唔係好多人....豆袋寶碟唔駛排隊就買到啦...
    不過我好C.....擲左幾次先擲得到呀.....
    [SkyBlue回覆01/28/2009 10:47:00]嘩,你就好啦,有得掟豆袋寶碟!!!哈哈,唔理擲o左幾次,總之擲到咪得囉,祝你願望成真!!!!!

    回覆刪除
  3. 你咁瘦... 食多多都唔怕la~~
    祝你地繼續樹week樹week 呀~~
    [SkyBlue回覆01/28/2009 10:48:00]你俾我塊細面騙到喇,除o左塊面外,我個身有好多肥豬肉o架!!!真係要節制一點....奈何我同隻豬一樣咁為食,哈哈哈哈!!!

    回覆刪除
  4. 林村好似好多野玩喎, 我仲以為剩係俾人擲寶碟....
    等我都安排一下去0黎個地方先.
    係呀, 新年假期咁耐,我就食足咁耐,都唔知仲趕唔趕得切減啦...
    大家一齊努力啦﹗﹗
    [SkyBlue回覆01/28/2009 23:18:00]哈哈,我都好驚減唔切呀,希望我同你都可以意志堅定d,成功keep fit做個靚靚新娘啦!!!一齊加油!!!!忍忍忍忍忍...

    回覆刪除
  5. 原來許願樹都幾多野玩呢~ 我都唔係好知林村係大埔點去. haha! 我都想買番件羽絨, 你果件幾多%Down?
    [SkyBlue回覆01/28/2009 23:20:00]原來好易去o架咋,坐64K就得!!件羽絨係50% Down呀,另外50%係羽毛喎,其實多down同少down邊種先暖d???

    回覆刪除
  6. e~~我早兩日都去左喎~~~

    回覆刪除

  7. 元宵佳節, 甜甜蜜蜜!! 得閒嚟我blog吖~~
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=2403

    回覆刪除