2009年1月3日 星期六

影婚紗相Check List 2!!!

上次影相後就相底問題發生風波,今次就未影先發生小風波,好彩最後溝通好了,現在沒事了...詳情不提也罷,總之我滿意攝影公司現在的處理就好了!!!


=======================================================


由於我o係機場番工,我跟本無可能提前一晚七點鐘上到深圳,加上honey深圳有宿舍,我當然唔想花幾百蚊宿費先在石門過夜(其實我更擔心訓陌生床訓唔好第二日狀態差!!),所以而家決定星期五一早7點前去到麥田office!!(其實我係honey宿舍一向都訓得唔多好o架,但查過火車頭班車唔夠早,我係香港屋企無可能7點去到麥田,所以唯有星期四晚上honey度過夜!)


o黎緊幾日要番工,睇怕今日都要pack定d物資,方便星期四晚放工後拎上深圳先得!!!


Check list:



  • 波鞋、晚裝涼鞋、閃石涼鞋
  • 男禮裇衫、煲太、便服look裇衫、牛仔褲、皮鞋、白襪 、黑襪、波鞋
  • 鮮花???麥田話去到佢office訂就得...但咁早有無o架???不過無都唔怕,我都有少少絲花o既...
  • 水、飲管
  • 蚊怕水
  • Lotion / Hand Cream
  • 橡筋
  • 落妝液
  • 相機 (for 影花絮)
  • 膠布
  • 小毛巾
  • 求婚戒, 婚戒

  • Girdle, Nu Bra, 乳貼

  • 護髮素

  • 之前搵落人o地影o既相片及造型sample

  • 小飾物

  • 保濕濆霧

事前準備:



  • o個朝要'fu'個水份mask
  • 搽手甲腳甲
  • Honey要剃鬚

仲有無漏???


當然最重要,就係要預備我同Honey o既最佳狀態同埋一個美好o既天氣啦!!!睇天氣預報,當日香港巿區氣溫最低十二度,相信深圳巿郊一定只有幾度...好彩係有陽光,希望凍d d花又會開得多d靚d,太陽好d我又唔使咁凍...總之希望影得靚啦!!


3 則留言:

  1. 如果怕凍,可以帶d暖貼呀!到時貼係girdle度~
    [SkyBlue回覆01/05/2009 22:46:00]係喎,多謝提醒!

    回覆刪除
  2. 加油呀......期待你既靚相呀.......
    (我係東涌返工.....原來同你好近架咋)
    [SkyBlue回覆01/05/2009 22:48:00]咦?真係好近喎!!不過你教書應該唔出得去食飯吧?如果唔係我可以入東涌約你食見個面呀,哈哈!!

    回覆刪除
  3. 影你好難唔靚喎
    [SkyBlue回覆01/05/2009 22:51:00]嘩,你把口tum死人喇,哈哈!多謝你!!

    回覆刪除