2006年1月10日 星期二

三人行

 嘻,尋日我完成o左份temp data entry,今日唔使番金鐘喇,可以訓晏d先起身!!!!!!今日我爸爸都開始放大假,太好喇,唔使止有我部媽咪呢!!!

今日我o地三個出o左旺角,因為我要賣我部水浸機,機過一輪'格價',結果前個星期話收我三百o個間因為我衰多口講o左我拎俾人整過,結果佢o地話部機應該俾人換晒d靈件為由唔收...

...結果我原本值三千蚊o既手機連電只係得番二百...可憐!!!!之後我爸帶o左我行先達同旺電睇手機同電腦,近排都無乜新機,場中無一部夠我部X800咁靚仔又有得換殼,有插卡,有mp3同播片o既聰明機(Smartphone)...由於播片流暢係我揀機一樣重要條件,所以今日見到d o2同dopod時都有d心動,因為個mon有2.8吋又唔大部,不過因為係PDA,所以郁D都五六千,超貴呢!!!!!!!!!!!!!!!!!買唔起....而家留意緊motorolar部A1200(http://www.ringhk.com/index_phone_spec.php?id=935),話二月出喎,希望唔太貴啦...

                          

行完旺電,我同爸爸番去會合我媽,今日我買o左支閃粉甲油同一本深田恭子封面o既Non-no,支閃粉都幾靚,而買non-no就係想用我新買o個本日漢字典同日文扮靚書看日文,加油!!!!!!!!希望我有恆心啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


3 則留言:

  1. 加油啊,  學嘢最緊要自己有興趣, 就無嘢難到妳,  仲會記得易D添!   努力啊!

    回覆刪除
  2. 第一次係到留言呢~ 等2月有d利是錢先出機啦!

    回覆刪除
  3. menu,hehe, so happy 你特登開個yahoo blog account留言俾我呀,YEAH,YEAH,YEAH!!!

    回覆刪除