2006年1月17日 星期二

天灰

 天灰 <=唔單止係形容今日o既天氣,仲係形容我今日o既心情!!

尋晚同我Honey傾電話傾到好夜,雖然好Sweet亦好開心(
想知幾開心睇埋下面啦!),但係今日好眼訓,本來諗住一早起身跑步,但又落雨,無跑步已經無咁精神,加上又訓唔番,天色又差,感覺好差呢!!!!!起o左身喇,咁咪諗住做番d有建設性o既o野囉,於是就'的'起心肝搵工!!!!睇o左成朝都係apply得兩份...

Lunch食外賣蔡潤記,就係呢個時候我見到有封信,一拆之下原來係唔批我申請o既信用卡,咁又係,我而家得份part-time又真係唔係好夠'信用'o既,但最煩係我本來Plan o左同我細佬一齊申請(佢本來無需要申請)o黎換個DVD錄影機,而家佢批o左我又唔批(我仲plan埋點使嘛...),Agnes仲話我之就算搵到工都要最少三個月入息證明,到時個DVD錄影機都換完喇...而家認真麻煩,半天吊,又想換機,我又想使我想使好耐o既大錢...好唔好搵我Honey申請好呢?但係個DVD機係我屋企想換,又唔關佢事,硬係好似唔太好...


灰o既事往往係接二連三,就係我俾人話'無信用'之後,我本來諗住睇完'我的名字叫金三順'心情會好番啦,點知係呢個時候我CU個同學打o黎話佢同我一齊做project o個科肥o左!!!!!!我嚇到即刻Online check啦,一check之下發現我都無分,個同學話佢online無分,但今日收到一封CU寄O既信話佢fail喎,雖然我無收到信,但好驚呀,好彩少少o既係另一個同組同學呢就有B-,咁即係我appeal o既話點都唔會fail,唔使retake個course,而家唯有即刻send email俾個lecturer,希望唔使appeal咁煩啦!!!!

再之後,無錯,仲有,就係我份part-time有份新task要做,但個web interface勁慢,有幾百個o既要approve(差唔多每分鐘都增加一兩個要approve),但我一個鐘先approve得四十個,想點呢,做成日唔訓都清唔晒啦,Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

唉,夜晚仲要諗埋個final project要做乜topic...今日心情真係超差,好煩呢,希望聽日天情啦...

************************************************************

尋晚Honey講o左好多好笑o野搞到我笑到肚痛咁滯,所以不知不覺傾到兩點幾,嘻!!!!Honey尋晚問我多啦A夢(Doraemon)個妹叫咩名,我話叫多啦美,以前叮噹o既話就叫叮鈴,點知佢問咁英文係咩,我話唔知,佢之後問係咪叫'多啦Amy'...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(我即刻笑到收唔到聲,仲怕大聲到嘈醒我妹....)


2 則留言:

  1. 點啊? Final project 做完未啊? 努力啊!捱多一陣就可以輕鬆下啦! 金三順好唔好睇啊? 我都想睇啊,雖然有線有得播, 不過要另外比錢嘅, 不如自己買一套幾時睇都得,總共有幾集啊? 一套幾多錢啊?

    回覆刪除
  2. oh, 其實個final project要做成個學期o架,下星期要交個proposal,我仲未諗到做乜呢... 至於金三順,我睇o左三集咋,都幾搞笑,韓國收視好高,應該好好睇呢!!!!!至於幾錢呢...我唔係買o架,哈哈...不過去女人街買我諗七十幾八十蚊o卦,唔係好肯定呢!!!!!^.^

    回覆刪除