2006年1月9日 星期一

無極

 尋晚去o左陪我Honey,我o地又o左食日本o野,但我覺得我o地叫得好差,好唔抵食,下次我o地要再叫得小心d先得!!!!!!!!!!!!夜晚我同honey睇o左無極,可能一早我已經有心理準備唔好睇同埋一早知成套戲都好'假',所以我又無乜失望感覺,其實個故事都有少少意思,但實在太多電腦特技同超現實,搞到個故事一d都唔突出,計我話呢套戲叫'神話'就差唔多,至少打正旗號話俾人知呢套戲係'假'/'神化'o既,咁可能d人仲無咁失望!!!!!

今朝起身本來覺得訓得幾好,但唔知點解又勁無精神,真奇怪!!!!下午四點我同我partner完成晒d data entry喇,雖然下星期可能要番多一日,但終於唔使再不停打字喇,希望手痛o既情況會隨之改善啦!!!!今日仲出埋data entry一部份糧,太好喇!!!!!


沒有留言:

張貼留言