2006年1月14日 星期六

盤菜

 今日下午終於'正式'上我今個sem第一堂喇,其實呢堂只係要番幾星期咋,因為呢個COURSE主要係做個大Project,做完就搞畢業...之但係我到而家咩idea都未有呀,好煩惱,好唔想開學,好唔想做功課,因為做功課成日令我有種精神壓力,希望呢個學期快d完啦!!!!!!!!!!!

夜晚,我o地一家五口食我爸爸係公司訂o既盤菜,唔使三百蚊六個人份量,有蝦有髮菜有瑤柱,好抵,而且味道仲好好添,如果我部手機仲'係度',我一定會sanp低俾大家睇!!!其實今次係我o地一家五口第一次係屋企食盤菜o架,一大盤咁一齊夾夾o下真係幾果癮o架(同外人食當然唔同啦,用公筷又食得唔爽快,唔用公筷又唔衛生...),唉然今日天氣暖o左d,唔夠冬天feel,但我o地都食得好開心!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言