2006年1月25日 星期三

加入失業大軍

尋晚我出o左去側魚涌office, hand over我做緊o既o野俾個新part-time,但我估唔到個part-time都可以係屋企做,而且最大問題係佢竟然完全唔知個website o既o野,連廣告賣得咁勁都可以唔知,真擔心佢接手會接得好差,實煩死公司d人呢!!!!

番到公司,竟然無乜害怕o既感覺,可能因為本來就無乜'交流',所以感覺不大!!我見番同我最熟o個位同事,佢剪短o左頭髮,好punk好型,差d唔認得,同佢傾o左陣計,知道仲有兩位同事都quit,再次證明唔係我個人問題,只係我比較決絕,比佢o地果繼,'明智'地早走一步o者...

今日last-day,係屋企清埋d'麻煩'o野後終於將所有file send番晒俾公司,終於完喇,雖然份part-time可以係屋企做,舒舒服服有錢收,但其實幾'煩'人,幾纏身o架,我之前都講過最討厭做令人有'精神困擾'o既o野,雖然今日quit埋份工我就真正'失業',但都係時候啦,過埋年應該專心搵工,重新開始!!!!!!!!!!!


2 則留言:

  1. 祝妳早D搵到好工啊, 我自己都要努力搵份好工啊,  如果唔係就................

    回覆刪除
  2. 大家一齊努力啦,過埋年d人轉工,巿道會好d, 加油加油Fighting!!

    回覆刪除