2006年1月28日 星期六

Sexy Icon

睇下以一段歌詞時,大家可以去我homepage (
http://hk.geocities.com/feon_ko) 聽o下首歌,仲有,希望大家有心理準備,因為歌詞內容大膽,包保睇到大家熱血沸騰呢!!!!!

*Step by step 喊出聲  握住手 力量慢慢變強
Inch by inch 慢慢地 慢慢地 在每次交合的時候
Piece by piece 耳朵 脖子 疲累的身軀 拉近這距離 是的
Slowly漸漸融化 Slowly

與世隔絕的  我們兩個  關上窗  誰也聽不到
Yes  現在開始只有我們兩個知道  yeah yes 告訴我你高漲的情緒
用指頭感覺  是的  我也一樣  一直在等待  這一刻
Stop 這緊緊擁抱的力量 stop 讓我們忘記時間吧     
(重複*處)

My body's so hot 如波浪 忽大忽小 搖晃的感覺
Yes 拉緊慾望的弓 yes 不顧一切地解放
No need to be afraid 別介意 誰也看不到 只讓你看到
Stop 在時間停住的空間 stop 我們已經分不開
(重複*處)

什麼也聽不見  你的記號  坦率的聲音之外
迫切的找尋  慢慢地讓你只屬於我
慢慢地一點一點地  滲透
讓我們確認彼此的愛  時間還很多  Let's take it slow....
(重複*處2次)!

其實以上呢首係비隻日文碟入面另一首歌'Slowly'呢!!!我都係尋日先第一次聽到呢首歌,日文唔叻o既我當然聽唔明首歌講乜啦,但一聽之下我已經被비把性感沙啞又帶點磁性o既聲音吸引住,呢首抒情歌比起佢之前三隻碟入面o既慢歌又有另一番味道,聽起上o黎好舒服充滿感情好有吸引力!!!!!之後我係網上搵到首歌o既中譯歌詞,一睇之o下真係嚇一跳,原來歌詞咁大膽露骨,簡直令人透不過氣呢!!!!!!由於歌詞大擔,所以我搵歌詞時都已經睇到唔少人討論呢首歌,後來我係비o既香港歌迷會網站搵到一篇解釋呢首歌歌詞o既文章,原來只係大家'諗多o左'呢!!!!!!비隻日文碟叫'Sad Tango',入面有兩首歌'Sad Tango'同'Slowly',兩首歌其實係互相呼應o既,學過Tango o既應該會知Tango o既舞步分為三拍"Quick Quick Slowly",所以'Slowly'o既內容其實係描寫兩個戀人或如戀人般充滿情感互動地跳著激情o既Tango,能夠寫得出咁令人'熱血沸騰'o既歌詞,呢位填詞人認真才華洋溢,好勵害!!!!!!我決定要盡快學識唱呢首歌,仲要學晒入面o既日文Terms先得!!!!!!!

雖然無勁歌熱舞,但Slowly真係一首令人'驚艷'o既作品,證明完美o既身體加可愛o既孩子臉以外,비單靠沙啞磁性的嗓子也能散發出充滿張力的性感魅力,簡直就係全亞洲o既男性Sexy Icon代表呢!!!!

有興趣想知道'Slowly'每字每句o既解釋可以去下面連結度睇:

http://www.rainhk.com/bbs/viewthread.php?tid=52951&fpage=1&highlight=slowly


2 則留言:

  1. 好正呀.. 我已經係拍賣個度bit左佢個隻〝sad tango〞啦~ 真係好靚仔呀~>w< 點解你會搵到我個blog ge~? 你回應我,我真係好開心~ 希望你再黎啦~^^

    回覆刪除
  2. 你上網bid要幾錢呀??日文版定香港版呢??仲有仲有,隻碟入面有咩o架?? 我係o係yahoo blog度search 'bi'而搵到你o架,哈哈!!!

    回覆刪除