2006年1月4日 星期三

手痛

可能係連續幾星期做data entry時打字姿勢唔正確啦,我今日右手手腕好痛呀,忽然令我諗起曾經睇報紙話有人忽然痛到打唔到字,好驚,我要小心d,打字其間要記得拉下手,鬆o下d筋先得!!!!

2 則留言:

  1. 小心變職業病啊, 我之前公司, 枱椅高度唔好, 仲要用notebook喎, 搞到手同肩都痛到死啊, 做陣要起身行下先得啊, 有事就麻煩啦, 又無得賠喎!   小心啊身體啊,整壊左慘嘅係自己啊!  take care!

    回覆刪除
  2. 多謝你呀,我會小心!好彩呢份part-time data entry應該就快完喇,咁就唔使再日打夜打!!!!不過講真,我做o左一年o野,我都發覺對住部電腦o既工真係好傷身呢,又傷眼又傷手同肩呢...

    回覆刪除