2006年1月19日 星期四

吻的熱量

o岩o岩睇o左金三順第六集,主題係'吻的熱量.愛的熱量', 入面話一杯咖啡係5千卡路里,等同於Kiss的熱量,當愛消失o既時候,當時愛同吻o既熱量會去o左邊呢?好有意思!!!

之後劇情交代男女主角係浪漫o既氣氛下不自禁地接起吻來,呢個場面好令人心動呢,我睇咁多劇集好少覺得呢d kiss戲可以拍得咁觸動人心呢,好浪漫,好自然好甜美,睇o既時候自己都有心跳o既感覺,好少戲可以拍得咁動人o架,好值得推介大家留意呢集呢,好好睇!!!!


6 則留言:

  1. YEAHYEAH! 我記得男主角被三順"強吻"時碌大隻眼呢~~~

    回覆刪除
  2. 死啦, 妳搞到我好想睇添!

    回覆刪除
  3. 噢噢,你屋企有無有線呀,有線好似做喎!!!!!!!!!!!!! ^.^

    回覆刪除
  4. 有啊, 不過有線A台要另外比錢先有得睇啊, 唔係咩? 咁妳知唔知道邊個台号啊?

    回覆刪除
  5. 係我印象裡面,我覺得情書裡中山美穗同豐川悅司kiss的那一幕就好動人啦。我唔知點形容......好溫馨,好sweet,唔知你有無睇過呢?

    回覆刪除
  6. 我無睇過'情書'呀,等我有機會都睇o下先!!!!!

    回覆刪除