2006年1月7日 星期六

閒情

 今日享受o左難得有o既閒情逸致(雖然我失業,其實應該日日都係...),覺得有d'幸福'o既感覺!!!

今日我爸爸要番工,所以少有得只有媽媽,細佬,妹同我四個出去大埔中心食lunch!!!!食完o野買完o野後我o地再去o左麥當勞食tea,試o左佢o地個蜜糖咖啡同chees cake,其實我都係第一次食咋,味道一般啦,不過好貴,我唔會捨得食囉!!

下午番到屋企係度睇Keroro,好搞笑,本來想襯機學日文,但佢覺得太快,完全跟唔到呢!!不過我有個日文香港娛樂新聞站,對住d娛樂新聞學日文好似幾有效,因為我好'八卦'o架,哈哈!!!夜晚我Online睇東風,臨訓前再睇埋'這該死的愛',嘻,今日可以舒舒服服享受生活,好開心呀,如果日日都可以咁就好喇!!!!!!


2 則留言:

  1. 間唔時放下大假就好囉, 好似我咁已經失業左3個月啦, 日日做咁都唔知幾慘啊, 失業又唔可能亂洗錢, D朋友又要返工, 邊有時間部我玩啊, 妳話啦!!!!~~ 唉~~~!

    回覆刪除
  2. 哎唷,我都明呀...我上年畢業都隔o左半年先正式搵到工呀...不過我其實好多時都有方法令自己好忙,好多o野搞,好似執電腦相啦,燒碟backup啦,晒相啦,學日文啦,煲劇啦,執屋啦,仲有做功課,所以我記得o個半年都唔太'閒',幾充實o架!!!!!!!!!!!! 你要努力呀,同我一樣,快d搵到工!!!!!!!!!!!!!!!加油!!!!!!!!!!!

    回覆刪除