2006年1月11日 星期三

Sad Tango

 今日無乜特別呀,同爸媽去食味千,之後部媽咪買食送,番到屋企後不斷咁search d online resource,哈哈,我成日都控制唔到,一係唔搵,一搵就搵幾個鐘喇,不過...今日都大有收獲!!!我o岩o岩係PC3學識點樣直接將RMVB燒成VCD,唔使將d file 轉o黎轉去,超方便,等我將今日o既收獲燒落CD測試o下先!!!!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

今朝一早睇埋'這該死的愛'大結局喇,之前睇報紙話비呢套劇收線麻麻,不過비o既演技同結局安排就嬴盡口碑,我都好有同感,個結局我諗應該係對兩位主角最好o既一個結束,值得令人細味!!不過講真,我睇o左咁多集,成套劇感覺唔太連貫,頭半部故事背景係講保鑣保護女明星,所以비流民得o黎又好型,但後半部忽然好似去o左第二個世界咁,兩個主角好似'返o左鄉下'咁...場景成日都係雪同木屋,如果要我用顏色形容,我會覺得前半個故事係'',後半個故事係'白',有d唔統一呢,不過anyway,비係我心目中都係不同凡響,有佢做o既戲點都好睇,嘻!!!!

這該死的愛官方網頁:

http://www.kbs.co.kr/drama/ijuksa/index.html

另外,我今日都聽o左비首支日文單曲'Sad Tango'喇,個MV好型仔,不過o個時佢拍緊這該死的愛呀,所以瘦o左d,唔夠'It's Raining'個MV型得咁震撼,哈哈!!!!!我一定要搵到首歌o既日文歌詞先得,又有得學日文喇,哈哈哈!!!!!!!!비, 사랑해요!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



4 則留言:

  1. 呢套劇好唔好睇啊?? 我都諗過買啊, 不過好似結局又係男女主角死囉, 好悶啫!!

    回覆刪除
  2. 老實講就普通啦,有d位都有d悶o架,因為比較慢囉,特別係頭幾集呢,但因為我本住睇'Rain'o既心態睇就好d囉,哈哈哈!!!!

    回覆刪除
  3. 教我點由 RMVB燒成VCD 丫~~~

    回覆刪除
  4. 首先要download Real Player 10.5 同埋Nero 6.5或以上o既version,之後就要去download 個Real Media Splitter: http://tk12659.zj.com/realmediasplitter.zip Download完後unzip佢,將Release Unicode入面個RealMediaSplitter.ax抄入C:Window/system32,再之後就係Start->Run,打 regsvr32 RealMediaSplitter.ax, 佢話成功後,咁你就要將你d rmvb file個extension改做.avi, 改完後你可以試試d 片play唔play到,play到無問題就可以燒碟o架喇!!!!!但PC3話因為佢邊轉檔邊燒碟,所以可能有d慢,可能燒幾個鐘都未定呀!!!!!!!!!!!!! 我見今期ezone都有介紹隻free software轉片(mov, rmvb 等),等我睇o左再補充你知啦 ^.^!!!!!!

    回覆刪除