2006年1月2日 星期一

初めまして

 初めまして ...呵呵呵...又會咁o岩o既...

今朝我又跑步喇,之後就好無聊咁係度狂煲'浪漫滿屋'...大約一點拉,我同honey去o左大埔墟食好好味o既豬排麵,不過今日我o地太遲去到喇,所以無晒炸醬呢!就係我同honey等緊d o野食時竟然撞到...噢...又會咁o既,雖然場面無乜尷尬...嘻,anyway,我覺得今次偶遇反而係好事...

食完飯我就番o左屋企做公司o野,本來都真係唔多想放假做o野,但唔想聽日太多o野做咁辛苦,加上今日又真係無乜o野做,所以都係清一清啦!!!

 


1 則留言:

  1. hihi路人甲,你係咪都好鍾意食豬排麵o架??? ^.^

    回覆刪除