2006年1月26日 星期四

花巿

夜晚一點喇,隻腳好支力呢!!!

今朝想好專心咁寫份proposal,但結果只係搵資料都用o左一段時間,話咁快就要食lunch換衫出門口,所以一版都無寫過...唯有聽日作最後努力吧!!!

今日約o左大學同學去銅鑼灣行街行花巿,我首先出o左金鐘拎番我data-entry張cheque之後先去CWB,去到大約四點啦,我o地陪Agnes揀心口針,最後買o左個價錢合理款式幾清幾靚o既,再之後我去o左Fancl買o野,點知後尾食晚飯時先發現佢無俾番張會員卡我,我有幾分o架,真係麻煩!!!

夜晚Ginnie放工係機場出o黎join埋食o野,我o地去o左強記食越南o野,我o地叫o左好多o野食,好豐富,個春卷最好味,好正呢!!!之後我o地再去維園出法,今日雖然只係年廿七,但都好多人好熱鬧,有d地方仲迫到行唔郁咁滯呢,今年d舖仔都幾有心思,年年都有o既路牌名今年再添新意,我好鐘意'無人可阻我路'同'爆石提防巨響',另外'加油加油揮亭'同'愛いして路'都幾有創意,好得意呢!!另外有唔少舖頭名都用個'狗'字去作d似粗口o既舖名,好似'Sell乜Dog'咁...都幾搞鬼!!!!行o左兩行已經行到十一點喇,真係不知不覺呢,臨走前我o地好專心咁係一間好古怪,好粗魯,好似有背景o既推銷舖頭睇show,因為呢間o野竟然送'刀'喎,好古怪,真係唔使錢,搞到勁多人圍住間舖,我都係第一次見d咁o既宣傳手法,大開眼界呢!!!!!


2 則留言:

  1. 講開花市, 琴晚行花墟見到Michael....佢企到好高叫賣.

    回覆刪除
  2. Michael??嘩,佢係咪仲係'老模樣'呢...佢賣咩呀,相信佢叫賣都應該叫得幾投入咁大聲吧...

    回覆刪除