2006年1月28日 星期六

恭喜發財

大年初一,恭喜各位心想事成,財源廣進,打工仔升職加薪,情侶們長長久久,單身o既快d搵到另一半成雙成對!!!!!

由於我Final Project Proposal尋日deadline,我結果都係做得太慢,所以做到大年初一凌晨兩點半先訓,好可憐...今日我仲要拜年,帶住一對黑眼圈拜似乎唔太好,所以我訓覺前有'fu' eye mask,希望有少少都好嘛...朝早起身無乜果然無乜精神,但拜年嘛,所以我都有釋心扮靚,由於尋日見到我中二o既表妹都有畫眼線(認真人細鬼大!!),所以我今日都有畫,連我自己都有d睇唔慣,哈哈!!!!

<=畫o左花甲o架!!!! ^.^

大約十二點幾,我一家人去到我舅父屋企團拜,除o左一個表妹同表弟無o黎外,其他人都到齊,好熱鬧!!!!今年午餐同往年有d唔同,因為我另一位舅父特登托朋友幫我o地整o左個南瓜每鮮飯,個南瓜趣大個,我諗直徑有三十厘米咁大個,好好味,啖啖蝦肉,我食o左兩碗呢!!!除o左南瓜飯,我當然都食o左唔少羅白榚,年榚,芋頭榚等賀年應節食品,面對住呢d美食,真係好易將節食減肥呢d意志拋諸腦後,一年一次開開心心熱熱鬧鬧,無計啦,哈哈!!!!

食完飯之後大人們當然係開台啦,而我同我細佬妹呢d唔大唔細o既都真係幾無聊,好彩另一位舅父(無錯,再另一位)帶o左草蜢近排出o個隻演唱會DVD o黎,一睇就睇足三個幾鐘,場演唱會真係好精彩無悶場,正!!!!!其實草蜢係我細個o既偶像,我仲好記得自己細個試過因為被媽咪迫我沖涼搞到我無得睇草蜢係電視唱歌跳舞而喊,為o左草蜢輸俾Beyond拎唔到組合金獎而替佢o地不值(嘻,所以我唔極少聽Beyond o既歌,Beyond好多砍我都唔識!!!)o既情景,但因為上年佢o地開演唱會時我o岩o岩睇完비個Concert,而我Honey又唔多想陪我睇,所以最後不了了之,今日一睇個DVD真係不得了,我發覺佢o地依然能令我有'身心跳動'o既感覺,而且佢o地唱o既我都真係識唔少,學林狗話齋,香港有幾多個演唱會可以做到全場觀眾都企係身由頭跳到尾呀???!!!!!作為多年Fans o既我今次決心o黎緊九月一定要去佢o地個個唱,仲要買最貴o既飛,我唔想好似上次睇비咁有'遺憾'o既感覺,我一定要去!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


5 則留言:

  1. 先恭祝妳新年進步, 事事順利, 萬事如意, 心想事成, 身體健康!!   原來妳係草蜢fans啊, 雖然我唔算係佢哋嘅fans,但由他們出道都一直好留意佢哋, 仲有佢哋好多CD添, 除左佢哋D快歌之外, 其實我鍾意佢哋D慢歌多D, 尤其碟內個D都好正, 我比較欣賞個D,不過大部份人都係留意都佢哋D勁歌熱舞啫! 佢哋有今日嘅成功係應該的,除左勁舞之外,仲有歌藝,才藝. 我都同妳一樣錯過左去年嘅CONCERT啊, 因為我去左韓國啊!嗚~!嗚~! 今年我一定要去, 不如約頃一起去啊? 嘻!嘻! 因為我D朋友都無邊個特別想去, 雖然我阿媽想去,不過咁嘈我諗去頂唔順D聲浪囉,我阿妹又有VCD比我哋睇, 但未到手啊!

    回覆刪除
  2. 無錯無錯,極同意,佢o地唱功唔錯o架,特別係蔡一傑呀,以前最鍾意係佢,後尾佢o地分開發展,阿細成日係無線d劇入面出現我都幾開心,不過我發覺自己都係鍾意佢o地三個係一齊o既時候,佢o地真係俾到人'三為一體'o既感覺,好正!!!!!!!我早兩年其實係石奧見過蔡一傑曬太陽呢,佢身材真係勁fit,當時我真係勁想去同佢影相o架,但後尾都係唔夠膽過去,如果可以返轉頭,我諗我會大膽d呢!!!!!! o黎緊九月concert約埋去都好喎,難得我遇到知音呀,因為我BF應該興趣不大...不過我都會嘗試迫佢去,哈哈,我成日迫佢鍾意我鍾意o既o野,哈哈哈!!!!!!!!!!到時要約埋一齊買飛呢,唔知佢o地開幾場呢??哈哈,越講越興奮,九月太耐喇,真係好想快d有得睇!!!!!!!^.^

    回覆刪除
  3. 咁一言為定啦, 我哋約好啦!  好嘢有知音人, 好好好開心啊!   就算點忙我都唔會再錯過睇佢哋啊!不過要等到九月太耐啦!  只好睇住vcd 頂住先啦!

    回覆刪除
  4. "就算點忙我都唔會再錯過睇佢哋啊!不過要等到九月太耐啦!" <= strongly agree呢!!!!!約定你呢!!!

    回覆刪除
  5. ok~! 一定搵妳啊!  yeah~!

    回覆刪除