2006年1月23日 星期一

天晴

嘩,估唔 到一覺訓醒真係天晴喎,人都精神不少呢!!!!!!!!!!

今日朝早清o左幾樣o野,包括約Professor今晚online傾我份final project o既proposal啦,send sms追問上個sem個lecturer我點解無分啦,同埋問CU點樣claim番持續進修基金!!!!結果樣樣都好快有response,個lecturer仲親自打俾我話我知我其實有A-添呀,勁開心!!!!!Yeah!!!夜晚Online同professor web conferencing,佢聽完我個idea之後勁話有得做,幾好,好開心,但希望我唔係獅子開大口啦,到時做唔到就唔知點算喇!!!

下午清埋我part-time d o野,要執得好整齊先得喇,因為我聽晚要番側魚涌office handover呢,yeah,好快就唔使再做呢份'煩'part-time喇,而星期五又交埋個proposal,哈哈,農曆年假要好好relax!!!!!!!!

(又印證o左我真係好易受天氣影響,大家係咪覺得我今日篇日記醒神o左呢!!!)


沒有留言:

張貼留言