2006年1月22日 星期日

天氣

以前都唔覺我心情會咁易被天氣影響,但呢幾日天陰陰,我心情都唔係太好,特別係下星期要交proposal,我而家仲係未做,呢一兩日點都要搵個lecturer Discuss o下,但我始終都係'的'唔起心肝做...自從入U後我就好唔鍾意做功課,因為呢d功課唔係好似中小學o個d咁今日俾聽日交咁爽快,而係俾你做後要你兩星期甚至兩個月後交,雖然我明咁樣唔單止考你知識,仲考你Planning,但我真係好討嚴呢種'拖泥帶水'o既感覺,簡直係精神困擾...唉...如果快d天晴就好...聽日,聽日一定要天朗氣清...而我,我亦要專心d...

今日出街勁多人呀,可能下星期已經係過年啦,商場內好多舖頭都大減價,於是好多人辦年貨,好不熱鬧!!!我下午都有同Honey掃貨,結果買o左件裇衫,隻色好靚,嘻,Honey著起好好睇呢!!!


3 則留言:

  1. 唔好詰今日星期日啊, 我前日星期五陪阿媽去辦年貨, 迫人d地方咪係買年貨嘅地方囉! 我諗今個星期仲恐怖啊!

    回覆刪除
  2. 無錯呢!!!!!!!!你買o左新衫新鞋過年未呀?? ^.^

    回覆刪除
  3. 無啊, 近幾年都無特別買新衫新鞋, 因為平日都會買啊嘛!! 嘻嘻!

    回覆刪除