2006年1月21日 星期六

打邊爐

今日同honey去o左旺角行街,因為快過年喇,我honey想買鞋,我o地行o左好耐,最終買o左對唔太貴o既,都幾靚,好抵!!!不過可能行得太耐,所以我好無心機,大約五點半就番屋企喇!!!!

夜晚我屋企打邊爐呀,有桂花螃,蝦,海參,帶子等等等等美食,我仲由頭帶到尾,食足食晚,哈哈,又唔知吸收o左幾多'能量'喇...


2 則留言:

  1. 唔怕啦,睇妳都唔肥得去邊啦, 一睇妳就知妳瘦削形, 食極唔肥個種啦, 真羨慕死人啦!

    回覆刪除
  2. 哈哈,你俾我塊面騙倒喇,哈哈,我塊面係比較'少肉'o架,肥晒落個身到,冬天都好d呀,夏天一到,要著短袖衫o既話,我胖胖o既身形就會無所頓形o架喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除