2005年12月31日 星期六

Happy New Year!

而家係06年0時05分!!!!!!!!!!!!!Happy New Year!送舊迎新,心想事成啦!!嘻!!!

今日一早就同我爸爸去o左跑步,一年o既新開始梗係要健健康康咁感受o下個世界,呼吸一口新鮮空氣啦,希望新一年我能夠順利,心想事成啦!!

今日我o地一家人去o左食和民,下午由於大家都係屋企,於是我就提議打麻雀喇,哈哈,因為好耐無打過喇!!!今日係我第一次賭錢呀,我輸o左五十大元呀!!!:p

夜晚好多電視睇,我由八點半American's next top model睇到九點華娛做rain特輯,再由十點半睇叱吒睇到差唔多兩點,好眼訓呢...


沒有留言:

張貼留言