2005年12月10日 星期六

一年之後

今日Lunch同我honey食,我O地去O左食珊瑚堡,OK啦,但都係貴少少!!不過我好開心可以同honey食lunch!!

下午我要番學呀,真係好唔想好唔想番學呀,人o地HKU平時遲過CU完學期o既都上完堂啦,有乜理由我仲要番埋下星期喎!!!...不過好彩,今日個lecturer早放o左,我o地於是襯有時間就傾下星期交個project同present,咁就唔使再約出o黎開會,太好喇!!我要係星期三番工之前清o左d功課先得,因為我番工後夜晚仲要做而家公司個part-time,到時實好忙lu!!!

我o地係課室開project會o既時候我o地o既師兄師姐入o左課室影畢業相呀!我今日先知道我o地件袍原來係青色領邊加紫色手袖邊,比我想像中靚呢!!一年之後我都會好似佢o地咁係中大校園影畢業相喇,雖然我對中大無乜歸屬感,不過係CU影同係HKU始終係兩種唔同o既味道,唔同o既回憶,唔知一年後o既我又會做緊乜呢...?????!!!!

 

夜晚睇報紙睇到大埔跳樓死o左o個對小情人o既患癌母親好堅強,仲打算番學校同師生分享佢o既感受勉勵其他人,我覺得佢好偉大,我睇到眼濕濕...小情人選擇o左行呢條路真係好可惜,我希望身邊關心佢o地o既人能夠堅強面對...


沒有留言:

張貼留言