2005年12月20日 星期二

最後衝次

好忙呀好忙呀!!!今日都係打得好慢呢,呢d唔使用腦o既辛苦錢真難賺!!(不過...乜我唔係成日都想做呢d唔使用腦o既工o既咩???哈哈哈!!!)

聽晚有份present呀,但我仲未做呢,今晚又唔知要做到幾點先得喇!!!只係短短番o左一個星期工之嘛,我對黑眼圈又番o黎探我喇...可能係長時間對住個mon無郁啦,除o左黑眼圈,我仲好驚我近視會因而加深番添...點算好呢!!!!!


2 則留言:

  1. 每一個鐘對住個Mon時要搵D時間周圍望同鬆鬆個shoulder架... 在下做左N年電腦工 小小心得 希望幫到你唔洗做熊貓啦~~

    回覆刪除
  2. 多謝你指點呀 ,我都有o架,襯去toilet時拉少少筋,所以每次去toilet都好似去好耐,其實係做o左少少拉筋動作,嘻!!!!另外我其實最想睇多d 遠o野,但奈何個位望唔到窗啦...而且專心做o野時好多時想快d做完,成日諗住'做埋先,做埋先',咁搞搞o下就望住個mon好耐囉.....  

    回覆刪除