2005年12月28日 星期三

好灰...尋晚跳o左落水游冬泳o既手機X800終告不治...我先後帶o左佢去信興同先達o既診治結果都係一樣,睇怕我都係要另覓新歡,只係...我始終都係對x800情有獨鍾...好彩我舊公司有同事咁O岩有部二手X800可以出讓...睇怕我都係會買番X800喇...唉...真係心痛又肉痛...仲要心情差好多添...唉...


2 則留言:

  1. 呼當係自己送比自己嘅聖誕禮物囉, 我舊年仲慘過妳啊,  返來香港之後買嘅第一部手機, 仲要你聖誕節個日係銅鑼灣比人偷左.......,  為有即刻去買返一部, 都無咩款可以選, 只好是但買一部啦, 好後悔啊, 又貴, 又唔算好鍾意, 又過了一年, 今年想換左佢, 不過又失業,  嗚....嗚........ 

    回覆刪除
  2. 咁你又真係幾慘慘喇...我跌落水,至少都仲有百幾二百蚊剩番係度...你俾人偷真係咩都無喇...

    回覆刪除