2005年12月27日 星期二

手機游冬泳

本來諗住開開心心渡過埋最後一日假,點知我部手機唔聽話,跳o左入toilet遊冬泳...

尋晚三點先訓,今日大約十點起身,由於今日我媽媽出o左去同佢d中學同學行街,所以我o地一家人少有(一年得一次啦我諗...)咁得番我o地四個去食lunch,我o地走o左去食紅蜻蝏,因為我媽自從係o個度見到老鼠後都唔肯去喇!!!!食完飯番到屋企,用o天兩個鐘補番晒d日記同整o左幾張靚相放係日記俾人睇,正當我想用手機影我送俾我honey個ipod case時我部乖乖手機竟然掙脫我雙手跳o左入toilet遊冬泳...雖然遊冬泳係對身體好,但佢唔識游水嘛,就係咁佢而家仲係深切治療部...唉...我今日咩mood都無晒喇...希望佢快d醒番,唔係我就要拎佢去先達入廠先得喇...


1 則留言: