2005年12月21日 星期三

炸包

 

今晚因為要present,所以五點就放工走人!!!番大學途中買o左個包當晚餐,由於平時我媽成日話無益同肥,所以都唔俾我買炸包食,但我今日無端端心血來潮好想買o黎食o下(其實我諗我只食過炸包一兩咋,仲要唔係呢幾年o既事...),點知一食之下...真係好肥囉...食到我成口油呀...個肚好似裝滿油咁,有d唔舒服o既感覺,有d o野唔親自試過係唔知父母o既忠告係幾有point...下次都係唔買呢d無益包!!!!!!哈哈....

Present喇,開頭仲好擔心我o地組無做個budget會唔係太好,點知原來組組都係咁'hae',所以我o地組都算OK咁啦,YEAH!搞掂埋個present我就真係relax喇,下個sem 9號先再開學,以我所知其中一個course唔使上堂,因為要做份大project呀....但我到而家仲未諗做咩topic呀...點算!!!?????

好寒冷o既六年半,嘻!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言