2005年12月16日 星期五

Buuuuuuuuuuuusy!!!

Buuuuuuuuuuuusy!!!好忙呢!!!之前話要番工前做完d功課,結果都係清唔到,所以我今朝係公司做功課,做到下午一點先開始入o野!!不過我效率都幾高,四點已經入到八 十份喇,所以之後我就用d時間做我另一份part-time,嘻,唔使番屋企做太好喇,朝九晚六就有兩份人工,仲有時間做埋功課,都OK啦!!不過入o野呢d routine work真係做到個人好支力呀,隻手打字就快打到抽筋,個人坐係度唔郁又怕自己骨頭會硬shoulder會痛,會肌肉勞損,我唔想之前o個個月運動o既功夫白費晒呀!!聽日我一定要跑番步同埋盡情relax先得!!

夜晚做埋個Powerpoint聽日present,做到差唔多一點,點知好呢,我辛苦做完o既o野俾我另一個人send o黎o既file overwrite o左呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好彩只係個powerpoint,唔係真係要囉!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言