2005年12月6日 星期二

孖B生日會


哈哈,實在太凍

,我最終今朝都係無勇氣出街跑步呢!!


由於尋晚我O地仲有份禮物未買到,所以今日lunch我同媽咪出O左沙田,開頭以為我一早睇中O既O野賣晒,好彩最終都搵到,而我都順便試O左D帽,其中有一頂係硬O架,我覺得戴O左都幾好睇,但成$280呀,好貴呢,不過我走O左後都仲成日諗住頂帽呀,好想好想擁有佢!!!

大約六點半,我出O左尖沙咀會BETTY,之後BESS,REBEC都陸續到達,我好大頭蝦呀,首先係記錯O左BETTY生日,以為今日係正日,點知係尋日...而我見到BESS時又賴醒叫佢幫我拎O野,但其實佢係主角之一呀,我有咩理由要佢幫我拎佢自己D禮物,哈哈!!!!今次我O地去食四川O野,間O野都幾遠,搵O左好一陣先搵到,不過入面裝修都幾別緻呢!!!本來今晚可以集齊十個O架,但可惜EMILY最終要OT O黎唔到,好慘慘呀,不過無法啦!!!我O地等埋CLOK大約九點先開始食O野,呢度D O野食都幾好味呀,樣樣都好惹味,我又忍唔到口食O左好多!!!CINDY考完試,都好快咁O黎到,我O地仲猛叫佢食O野,好似佢係'味皇',要續樣試食評分咁!!!講開'味皇',我O地就諗起'伙頭智多星'O個D騎尼場面,好似個人會變大啦,火山爆發啦,勁搞笑!!!食完O野之後當然係食'甜品'啦,兩位主角BESSBETTY就係二胡拉出O既生日歌下切生日蛋榚喇!!!食完蛋榚當然係送禮物啦,BESS O既係香水,而BETTY就係'PEI'肩,佢O地都似乎好鍾意份禮物呀,實在太好喇!!!之後,CLOK無端端問'白雪蘋果'O既故事,咁'Q'KAREN O岩O岩睇完,大家於是勁興奮咁回味番住HALL O既生活,諗起CLOK個'MEI'鏡LOOK,仲有阿BESS講佢做...O個個角色...哈哈哈...好爆笑,我諗大家都好耐無試過食飯食得咁開心咁開懷喇,真係好珍惜同大家一齊O既時刻呢!!!!


沒有留言:

張貼留言