2005年12月17日 星期六

繼續蠢豬

尋晚蠢完後,今日仲蠢!!!!!!!!!!

今朝我跑完步後無耐就同屋企人出沙田喇,今次都係由我做司機!!!我o地去o左銀行,點佑等o左好耐,搞到我Lunch都無時間食就要趕番去中大開會!!...蠢事就係我坐火車時發生!!我上o左一架去馬場o既火車,直到到o左馬場站,我先知架車完來係以馬場做終點站,呢度已經係一蠢!!!!!落車一刻,咁'Q'對面有車出番沙田,咁我咪衝過去囉...上o左車後我先醒覺我又蠢o左次喇,因為以馬場做終點站o者,唔代表係'掘'頭路嘛,只要我留係月台,點都會下班車去大學,我跟本唔需要坐番出沙田再坐番轉頭...結果我唔單止食唔切飯,仲遲o左大半個鐘先到呀,好蠢呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

下午present完又要為星期三個present開會,真係慘喇,21號先真正有得relax,但下個sem 9號就開學喇,個sem break得咁短,慘!!!

開完會喇,終於走,係火車站聽到廣播話警方呼喻叫巿民唔好出灣仔,好似發生好大件事咁呢!!夜晚睇番新聞,原來灣仔真係好亂,D示威人示亂咁衝,搞到d警察失o左預算咁,雙方又互相衝撞,警方仲用埋催淚彈添!!!雖然今日班韓農真係激o左d,但唔知我係咪前日被佢o地三步一叩感動o左,我覺得今日都係佢o地表達意見,爭取注意o既另一種方式,雖然係亂同暴力o左少少,但比起外國d '騷亂'其實已經係溫和o架喇,聽日世貿就完喇,希望香港社會各界同埋呢幾日表現好好o既香港警察忍多日啦!亦希望d韓國農民o既訴求亦都能夠得到合理o既回應!!


沒有留言:

張貼留言