2005年12月14日 星期三

好支力呀!!

今日第一日番份part-time data entry!!用o左成日,我結果入o左六十份o野,比我預期中o既最少目標八十少,可能係我未熟手啦,但我feel到我下午其實已經去到maximum speed o架喇...完來份part-time都唔係想像中咁好搵!!!哈,不過當然好過無啦!!!之但係個位坐得好辛苦,要成日重複打字令到我SHOULDER又好痛喇,夜晚仲要番去做另一份part-time三個鐘,但我仲要做功課!!!噢...忽然又變o左個大忙人添!!!!

唔記得講添,我尋日俾太陽報記者街頭採訪呀,我記得上次睇奧運乒乓波時都試過被訪,印像中好似都係太陽呢!!佢尋日有影我相,問我關於派平安米o既意見!!上次無登,唔知今次又有無得登呢?!見到話我知!!!!


3 則留言:

  1. HI !  第一次上妳的blog, 妳好勤力啊, 返兩份part-time, 又要做功課喎! 努力加油啊! 妳咁靚女d電視台要搵街頭採訪, 一定會搵妳啦!!  有時間上去我的blog睇下啦, 我現在你無業遊民, 都唔知要幾時先搵到書!

    回覆刪除
  2. 厲害 返兩份工 仲要讀書~~ 加油呀~~

    回覆刪除
  3. 請多多支持!   妳個blog 點解無留言板嘅?  想留言唔知留係邊??

    回覆刪除