2005年12月13日 星期二

何時了結?

聽日我就要番臨時工喇,所以今日我持登陪我媽去遠少少行街~尖沙咀!!!

我O地食o左間台灣牛肉麵後就去海洋中心行街,行o左好耐,本來想行一間時裝店,但我搵極都唔識行去,好stupid!!!由於運o左幾盆'吉',所以我同媽媽就去o左滿記食楊枝甘露豆腐花同燒八爪魚丸,好味!!!!最後我o地就去o左海運買唇膏同胭脂,本來我都唔多想買,但因為我用開o個盒其實已經用o左幾年喇,好誇,真係唔知有無過期變質,買過盒都係時候o架喇,只係無乜收入o既我又要開支o者!!

講開$,而家我得份part-time,收入都唔知夠唔夠我一個月o既支出,雖然聽日開始有份temp幫補o下,但其實我個心都想快少少了結份part-time,唔想再同呢間'恐怖'公司再有聯系,唔知選擇做到農曆年假前係咪一個好o既結束呢??


沒有留言:

張貼留言